{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 12 Mar 2020
【武漢肺炎襲地球】奧斯卡影帝湯漢斯及妻子確診新冠肺炎

 

世界正經歷恐怖嘅武漢肺炎大流行,本來我想交待美國迪士尼正式叫停‘The Falcon And The Winter Soldier’劇集的拍攝工作並可能停止製作。但馬上轉眼就有更驚人的消息比停止製作劇集和電影更加令人憂心。就係有演藝人確診,更估唔到首位不幸確診的藝人係三屆奧斯卡影帝湯漢斯Tom Hanks。最新消息影視界第一位確診的影視紅星為63歲奧斯卡影帝湯漢斯及其太太Rita Wilson。佢地2個都係澳洲拍緊《貓王》(Elvis Presley)電影。據華納聲明,2人被診斷對新型冠狀病毒呈陽性反應,而家正係澳洲接受隔離治療。湯漢斯係自己喺instagram到亦都公佈並正進行測試觀察及隔離。

近日全球大暴發歐洲地區成為重災區,美國澳洲歐洲都開始有著名人士包括體育界、影視界政商名人出現確診病例,對全球而言係十分可怕而重要的警號。





湯漢斯現身處澳洲,佢同華納電影團隊正在拍攝《貓王》(Elvis Presley)電影。希望佢同佢的團隊所有工作人員都平安,確診的就盡快接受治療,要及早康復。


打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024
《鏈鋸人》作者藤本樹於2021年推出嘅短篇漫畫《驀然回首》(Look Back),藉憑觸動人心嘅劇情及出色分鏡廣好受評、感動無數Fans,並於今年2月宣布推出劇場劇動畫。今日官方就率先公開首部預告片,重現多個經典場景。 ...
hobby
【動漫】藤本樹人氣作品《驀然回首》劇場版公開首部預告
17 Apr 2024