{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 12 Mar 2020
《我不入中國誰入》雲迪素高呼哀求要去中國同中國影迷同一陣線

誰是中國影迷最愛的外國演員無人知,但最愛中國的荷里活藝人肯定係雲迪素,佢無懼中國疫情多次高調高呼要深入中國疫區擁抱中國觀眾。無錯係「人仔」改變左佢事業,佢套《3X反恐暴族:重火力回歸》全球票房毒瘤係中國狂收1.6億美金,《狂野時速8》又收3.9億美金,怪唔得要哀求Sony影業畀送佢中國做《喋血戰士》電影宣傳,成日都話要出發,我識得有個醫生又係咁,到而家都未去?

雲·迪素(Vin Diesel) 係中國國內廣受愛戴 ,主演嘅電影部部都大收旺場,所以佢心繫中國係情有可原。本來快將要上演嘅《喋血戰士》以及《F9狂野時速》都因為中國武漢肺炎疫情上映遙遙無期,不過佢咁識做疫情過後,話唔定又大賺十億八億。

雲·迪素最經典一役係電影《3X反恐暴族:重火力回歸》係中國票房的奇蹟大賺,原來美國票房大仆直全球唔掂當,唯獨中國人熱烈捧場居然比佢爆數。荷里活稱佢為「中國王」。 中國王最近接受採訪嘅時候就講到自己係極度想馬上飛去中國化身《喋血戰士》,同中國人民企同一戰線。佢話:「我想要現身在(中國)觀眾與影迷面前,因為天知道他們有多少人會為了我站出來。我根本瘋了,我跪求Sony讓我去中國,即便是疫情這麼嚴重的現在。所以你可以想像當他們聽到我這樣說時的表情,『你要去就自己去!』」

要去就快啦,遲下可能好多人飛去中國避疫症啦,全球大流行之下,中國係最安全的地方,因為最危險的地方就係最安全的地方,不妨約埋親朋同埋你的寵物醫生,馬上起行去中國,唔好等。親!中國人會感謝你的!不過記得入境後先隔離14日唔好傳新冠病毒比中國。



近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024