{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 13 Mar 2020
【湯漢斯自編自演】《雷霆戰艦:獵犬號》身陷極權潛艇陷阱榮光會戰勝歸來

我沉重地推薦一部男士們一定鍾意嘅戰爭電影,老老實實執筆時湯漢斯仲未中招,單是兩屆影帝湯漢斯親自撰寫劇本的二戰海上戰爭新作《雷霆戰艦:獵犬號》(Greyhound),軍事戰艦潛艇大海戰役已肯定係大男孩著迷之作,不過如今再睇這部大作預告,湯漢斯每句對白都讓我心傷猶如其自我感慨般。 撇開感情元素呢部電影都係男兒必睇,茫茫大海要帶領一整隊戰艦列群擺脫邪惡極權潛艇艦隊群攻擊,係光明對黑暗的戰役,史詩式戰歌,祝願湯漢斯會戰勝歸來!!

講到戰爭電影大家一定諗到屢獲獎項嘅《雷霆救兵》,當年男主角湯漢斯二次片入圍奧斯卡獎項提名成就唔少影迷心目中嘅經典。 網上有笑話提到湯漢斯嘅電影人生,指出佢上過太空,去過月球,又墜機流落荒島十數年,也打過諾曼第戰疫,見證美國史,揭發水門事變,參與打過越戰,女朋友也經歷過愛滋頑疾,依然都無事即使被困機場客運站也可以自力更生,如今在人生的尾場,湯漢斯還率領美軍戰艦群橫渡大海迎擊四方八面邪惡極權潛艇。戲中佢係第一次領兵自身真正戰場,現實中 佢可能係最後一次係大銀幕當中繼續經歷橫風橫雨。



這部二戰時代電影當中作為艦軍統帥湯漢斯身附護航任務的他需要帶領其他驅逐艦保護37艘商船穿越大西洋,任務途中卻遭德國海軍的U型潛艇追擊。敵方神出鬼沒,除了要提防水面的砲轟船隊,亦要避開深藏海底的魚雷伏擊,面對敵暗我明的處境,佢需要時刻保持高度警戒。隨著同袍的犧牲,佢唯有戰勝對自己的懷疑,才能順利完成任務,凱旋而歸。


 

《雷霆戰艦: 獵犬號》的劇本由湯漢斯親自編寫,他表示自己非常欣賞著名小說家CS Forester創作的軍事小說《The Good Shepherd》,因此以小說為原型編寫劇本。電影由Aaron Schneider 執導,演員包括:《愛爾蘭人》Stephen Graham,《怪奇物語》Rob Morgan及《男女單打戰》Elizabeth Shue,將會於6月11日在香港上映。



除了對電影和軍事作品嘅著迷,更多的是對人生的感慨,堅認真睇第一次預告可能覺得電影好好睇,一定要入場睇,但睇第三次聽住佢的對白,不禁流出一滴眼淚。

當然正如Tom Hanks的最新個人消息分享“There’s No Crying In Baseball”


由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024