{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 06 Apr 2020

全球武漢肺炎疫情仍然嚴重,各國市民都被迫盡量留在家中,從而減低病毒傳播機會,因此想同朋友家人見面嘅話,可能都只可以透過即時視訊軟件協助,其中近期最多人使用嘅應該就係Zoom。

現時想見面就話可以用Zoom,咁如果想打籃球呢?當然而家疫情關係就無得你打啦,政府籃球框全封,但關口就封啲唔封啲,令到大家唔知幾時先有得再落街打波啦。

雖然波就無得打,但籃球鞋就仍然可以買的,Nike全新推出嘅Zoom - Nike Zoom KD13唔知大家會唔會想入定貨,之後籃球場一開就著去打波呢?

KD13除左沿用上一代KD12全掌Air Zoom氣墊中底布之外,在前掌下方再設計出另一塊Zoom氣墊單元,令KD13繼續有軟彈嘅腳感,同時前掌雙層氣墊將關注嘅重點放到腳步移動上,令球員無論突破時嘅腳步節奏變化,定還是轉身跳投時支撐起跳, 兩塊Zoom氣墊單元之間都能起互相作用,為球員提供1加1大於2嘅回彈效果。

KD13以上嘅設計,明顯係為左配合KD控球突破及轉身Fadeaway嘅個人特性,因此如果你自問KD打法似自己嘅話,咁呢對鞋就絕對適合你啦!

Nike Zoom KD13發售詳情:

發售日期:4月6日

建議零售價:HKD1299

店鋪:NIKE.COM

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024