{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 08 Apr 2020
【鐵漢柔情】「雷神」Chris Hemsworth新戲《驚天營救》殺出父愛

疫情之下好彩Netflix仲有新戲睇,四月有套「雷神」主演新戲上架,還記得Chris Hemsworth上年好威咁話我要息影回家,留在家中咩野都唔做好好趁機花時間同家人相處。估唔到家下全世界陪你Stay home,好彩月尾悶到慌都有Netflix動作新片《驚天營救》,雷神奇俠今次唔用鎚揸槍用拳頭講一個壞男人的大轉變,通過深入孟加拉解救一個小男孩得到救贖改變自我,即簡單講做左好人套戲講「好十一」--『解救未成年少男脫離兇惡!』 有時救人其實係救自己。



Netflix 原創動作驚悚電影《驚天營救》(Extraction)最新釋出型仔劇照同預告,呢部電影製作班底非常之強大,絕對同戲院上的新片無分別,《驚天營救》由《復仇者聯盟3:無限之戰》導演Joe Russo撰寫劇本,係Marvel系列電影特技人員Sam Hargrave首部執導的作品。由「雷神奇俠」Chris Hemsworth主演展示硬漢作風解救一位重要的小朋友人質。

 

故事描述強悍無懼的僱傭兵(Tyler,Chris Hemsworth飾演)接到一項危險任務,前往孟加拉首都達卡,拯救犯罪首腦遭人綁架的兒子。面對暗黑的軍火商和佈滿毒販的地下世界,這個致命任務將永遠改變Tyler和小男孩的人生。Russo兄弟又一火爆之作,就咁睇預告同內容好像硬漢中有情深,火熱中見柔情,而且係光明人性光輝之作,近期電影好邪惡,難得正氣呀。

據之前訪問得出原來電影中的主角Tyler視死如歸背後仲有一段故事, 有一個黑暗嘅過去無法釋懷纏繞住佢,原來佢曾經歷失去親生兒子,一直收埋自己表面打打殺殺,但卻因為呢次的任務喚醒左佢內在的情感投射, 釋放內在傷痛。Chris Hemsworth真人除左有一間好大好大的屋,一家仲有三個女同一大隻狗,所以作為好爸爸,對小朋友的情感係真摯誠懇,所以呢套野應非常適合佢的發揮。仲打得好恨動作好狂,五月前絕對不能錯過。

《驚天營救》預計將於 4 月 24 日登陸 Netflix 平台首播。



近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024