{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 29 Apr 2020
【佢唔係扮㗎】日本Sony真係推出配合寬頻業務網絡路由器可孖住PS4

大家有無睇過早前PS4喬裝路由器搞笑短片,Sony最近係日本真係推出左路由器,仲血脈相連同PS4真係有幾分相似呀,外殼貼住Sony呢排頭牌頭,係「堅」而非深圳貼牌偽冒,呢款Sony NGD-G1000T路由器行Wi-Fi 6,佢5Ghz最大通信速度為4800Mbps仲支援藍芽,我都想轉用,可惜我唔係日本。

早前網上潮興一套韓國的“Plash Speed”搞笑短片,內容係宅丈夫為隱瞞妻子,將新買PS4遊戲機假扮成上網路由器,短片大熱好多人都有類似想法,網上仲推出配件幫人PS4喬裝成各種各樣wi-fi路由器,相當搞鬼。近日,日本Sony最新係國內推出名為NURO光的光纖通訊服務,反正就即係佢地係綱絡供應商,佢地旗下服務用家的硬體設備就使用一款名為NGD-G1000T光纖網絡終端機,呢款網絡終端機係So-net寬頻服務中首款Sony自家生產的設備,外殼印住顯眼的“SONY”商標,絕對似PS4嘅孖生兄弟。不過大家唔駛太興奮,因為呢部機只限內部供應畀日本寬頻服裝用家。唔係外銷的型號,大家想要扮Router 的PS4請繼續幫襯網上搞鬼套裝 。



其實SONY唔係第一次出產路由器, 十幾年前Sony就已經生產網絡路由器,可惜相關業務一早已經終止,今日佢地NGD-G1000T只是適時配合相關業務而生。不過大家可能太期待sony推出PS4型嘅路由器, 所以一見到即時陷入瘋狂, 在商言商如果Sony真係推出全新設計嘅Wifi路由器的確係可以大賣特賣,絕對係配合PS5的商機,不妨考慮一下。



近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024