{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 08 May 2020

《The Last Dance》作為「籃球之神」Michael Jordan嘅紀錄片,當中經典片段真的多不勝數,令人回憶起Jordan究竟有多出色及令人熱愛。而其中最令人回味嘅,絕對少不了Jordan主演嘅經典電影《太空也入樽》,一套結合卡通嘅籃球電影。

當年《太空也入樽》票房達到2.3億美元,成績非常不錯。而經過超過20年嘅等待,終於迎來了《太空也入樽》嘅續集,不過主角將由Jordan換成三屆NBA總冠軍LeBron James。

較早前《太空也入樽》續集已經公佈了上映日期,電影定在2021年7月16日於北美上映,未知香港屆時會否有得睇。另外,電影嘅名稱亦已經制定,暫時定名為《太空也入樽: 全新傳奇》(Space Jam: A New Legacy)。

除此之外,近日LeBron James上載了一條小短片,可以睇到一個帶住Cap帽,留到滿面鬍子,好似James Harden嘅男人,其實就係LeBron James。而喺佢頭上嘅Cap帽就有一個Logo疑似係佢主演嘅《太空也入樽》續集嘅Logo。

在 Instagram 查看這則貼文

2021.

LeBron James(@kingjames)分享的貼文 於 張貼

其實一路以來,外界一直有聲音將LeBron與Jordan作比較,今次二人又再多一樣可以對比嘅事,唔知你又會唔會睇呢套由「占大大」上演嘅電影呢?

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024