{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 12 May 2020
【音響都有得租?】日本Egretta 全方位喇叭首創出租喇叭服務

疫情底下好多生意模式都有所改變,音響行業入門產品需求大增,想試新產品的用家比過去更多,除左上門市試聲外,租借喇叭回家試玩又有無得諗呢?日本就有一間細喇叭品牌Egretta旗下 全方位喇叭推出5日4夜的租借喇叭服務,提供兩種細小座枱式喇叭選擇,只需要 4,800日元,唔知香港又會否有商家一試推出租音響服務,Netflix形式會唔會係一條出路?

日本有間音響企業,推出租賃喇叭服務,價格仲好平,旗下品牌喇叭5日四夜只需4800日示不連稅,不過運費就要另行支付,呢個服務係5月7日先開始首次試行,可以話係當地第一家試推出租服務的商家。不過旗下品牌Egretta的360度全方位喇叭其實全部都好細隻,座枱式放置,而且輕巧易放,如果係傳統式大型音響喇叭,出租運來運去就唔係咁容易達成。

根據Egretta品牌可出租喇叭,共有4個型號選擇,不過實際上喇叭只分兩種,各分有源及無源兩種選擇,睇下想租賃的用家本身有無影音產品同擴音機,如果咩都無就可以選擇一體化連內置擴音放大的型號,就係咁簡單。

想租只需要上相關品牌網頁申請,出示身份證明,例如駕駛執照等,然後網上比錢就得,用家需要承擔運費,如果試玩完後直接購買仲可以退回租賃費用。唔知呢個模式有無得諗諗,香港有無機會有廠家敢試驗實行呢?不過日本人傳統上奉公守法, 愛護珍惜器材,又同華人地區的市場有唔一樣的地方。反正有人帶頭就有改革,期待下啦!


近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024