{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 16 May 2020
【同步過冬】導演王家衛開新戲《繁花》拍定幾年後一起冀望晴天

電影市道差無可差,但無礙中國香港超級大導演王家衛開新戲,據外媒報導,王家衛全新上海話電影《繁花》即將開拍,會係《花樣年華》、《2046》後嘅「上海」第三部曲,據聞7月開始就會係中國橫店影視城租用拍攝場地直到明年3月,不過唔知3月之後又3月三年都唔知拍唔拍得完,到套戲上畫相信全世界都已過完寒冬一起冀望晴天。

其實上年王家衛已經講過,新片會係《花樣年華》、《2046》後上海三部曲的最後一部,故相信會係佢重要的作品集,而且已經完成選角,唔係臨時拉夫話拍就拍,都算係籌備經年,只可惜受疫情影響,但中國咁掂唔影響7月開拍。作為《花樣年華》同《2046》的影迷,要好好保重身體,留住條命睇好戲,有生之年都睇唔到隔代相傳的「上海」三部曲。《繁花》係取材自上海作家金宇澄同名長篇小說,原著的背景設定在 60 至 90 年代的上海,並有兩條主要的故事線交替進行。

當然近年好多朋友開始唔太鐘意王家衛大導演,但批判的同時又好鬼熟佢戲路,相信影迷們睇睇原著小說大可以幫你拍個仿王家衛版本的作品出來,風格絕對承傳於王家衛導演,正所謂我們都是王家衛,我們都愛王家衛風格。



為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024