{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 20 May 2020

中國自從有「格鬥狂人」徐曉冬出現後,便不斷湧現中國傳統功夫對現代格鬥,而結果大多換來中國傳統功夫的慘敗。而日前,一位號稱「渾元形意太極」大師馬保國,面對業餘拳擊手,最終被30秒輕鬆KO。

68歲的馬保國係山東臨淄著名嘅太極掌門人,其「渾元形意太極」可以話在當地相當有名,同時佢亦有著喺英國打贏拳擊手嘅背景,其太極拳嘅特點在於「接、化、發」,面對拳擊手嘅攻擊可以簡單應對。

可惜嘅係,原來全部都係空談,當佢走上擂台面對50幾歲嘅業餘拳擊手,馬保國毫無還手之力,被對方多次直接擊中頭部,並3次倒地,而最後一次倒地後亦完全暈了過去,而裁判亦即時終止比賽,判定業餘拳擊手KO獲勝。

後來發現,馬保國所謂與英國拳擊手打的比賽都是造假的,英國拳手已經單方面承認。而網友亦諷刺呢位太極大師,在擂台上打的完全搵唔到任何太極嘅套路,實在係丟架。

而其後終於醒番嘅大師表示,自己只係唔想傷人,又謂比武理應點到即止,果然係大師!

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024