{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 29 May 2020
【臺灣可幫忙?】台灣稱成功研發新冠肺炎抗體藥物抑制病毒能力98%

一場肺炎令全世界經濟數據急速倒退, 唯獨一個地方軟實力抬頭, 近日仲成為香港人最熱門嘅搜尋目的地之一,這地方叫做台灣,昨日台灣長庚醫院暨長庚大學病毒團宣佈其自主研發的肺炎治療藥物單株抗體藥物,成功抑制病毒能力最高達98%。據說團隊正在尋求廠商轉移技術,希望儘快將實驗室成果轉為民用產品。當然類似的話好像係某大國都聽過,信不信由你,反正如果有幾箱唔同國家醫療用品放在你眼前,識得選擇唔知你會唔會選擇台灣製造?其實但凡醫療研發有助人類我就撐,理得佢邊個國家出品?識醫人就係好醫生。

今次台灣公佈嘅好重大醫療進展來自台灣的長庚醫療團隊,佢地稱成功的係一種新藥物,可以對新冠肺炎(我唔想再糾纏於名稱)病毒株作出有效的抑制,最高達到98%。 呢種新的人類單株抗體,為未來藥物和疫苗研發有很大幫助。呢種新藥主要可以用於兩個方面,兩大功能第一個就是預防,第二種功能就是治療,治療即係話如果有人已經被感染,就服用呢種新抗體藥物,讓其的病症減輕得比較快。」長庚醫療團隊透過三種病毒進行檢測,發現無論係武漢株、美國株、歐洲株又或埃及株病毒,這種全人源單株抗體都能夠有相同的中和效果,能有效抑制病毒,達到90%甚至98%,研究團隊已經係4月分離出22種病毒株,取得病毒全基因序列。林口長庚醫院副院長楊政達稱:「阻擋住他就沒有辦法進入到其他細胞,我們正常細胞去,這個阻斷病毒的傳播。」據知下一步就係將新的藥物經過美國食品和藥物管理局(FDA)申請的相關程序,並同各大藥廠合作,早日大量生產,救濟國民同時援助國際,另外台灣的中研院研發的新冠肺炎候選疫苗,已經出現可抑制病毒的中和抗體,預計下半年就可以進入人體臨床試驗,台灣都可以同世界競賽,其實當年沙士,香港的醫療研究團隊都係跑係世界尖端,不過20年過去,香港似乎和中國內地一樣出色。

當然,要成功出產全民使用的疫苗防治,依然有一段長路,世界各國依然在競賽當中,不過唔一定最快跑出就贏,因為唔係快衝住出來的就一定最好,最緊要的是安全有功效無副作用。信得過先係關鍵。



Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024