{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jun 2020
【模擬環繞聲】蘋果新發佈將AirPods Pro 對應Spatial Audio可聽到360度全方位聲效

蘋果的WWDC 2020對影音迷而言都有微微驚喜,AirPods Pro即將支援Spatial Audio,日後帶住蘋果AirPods Pro 睇片就有機會可以體驗身臨其境的360度環繞聲體驗,Spatial Audio可以同任何以5.1、7.1 和Dolby Atmos編碼的環繞聲內容配合,除左耳仔可以接收聲音頻率更廣闊的聲場,AirPods Pro的加速度計和陀螺儀可以跟踪佩戴者的頭部運動並相應咁重新映射聲場,從而令聲音保持一致和同步。即你轉左聲音就會靠左,睇特製相對應360度聲畫影片,即將有神奇新體驗,期待「日本人」的創意應用!


Apple向來唔重視音響聲音質素,不過佢重視軟件同新款科技規格,對於現今軟件追唔到硬件的影視世界,Apple可以做的有好多,至少今次係聲音上好多人睇完AirPods Pro的新支援性,對Spatial Audio同360發聲的影片,係會有一份期待。當然蘋果實際上iOS 14對AirPods Pro的實際新改變係自動切換功能,即係假切您的AirPods已連接到Mac機,但是iPhone有電話打入,則耳機將切換返去iPhone自動配對,無需您手動進行。呢個才是今次發佈對AirPods Pro實際的應用。對應的機型包括有第 2 代 AirPods、AirPods Pro、Powerbeats、Powerbeats Pro 和 Beats Solo Pro 都可以升級自動切換功能。


近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024