{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 15 Jul 2020
【西方人眼中東方】離地大愛跨越地域華裔西片《我的豪爸爸》(Go Back To China)

7月30號有一套好特別的電影將會上映,名字叫《我的豪爸爸》,英文名(Go Back To China) ,但呢部電影好唔China,非常有趣在於其向外展現的西方華裔世界觀,係西方華裔眼中的東方世界,相當離地完全唔中國的一部東方西片!美藉華裔導演丁怡瑱笑中有淚的半自傳故事,講一個超有錢富二代突然係美國被斷財然後被逼回自家族工廠由低層女工做起的離地故事,中間破解的唔係生存同苦難的問題,而係富裕人家兩代人的關系,家庭和自我認識的過程。完全是完美人生的夢幻故事,當然世界還有錢不能解脫的問題,面對人生,即使你有錢你還不保證在健康、感情、關系等靈性層面上路路亨通,但可以肯定有錢可以減少好多問題,從而發掘出更多深層次領受!想認識自我的朋友一定唔可以錯過呢部作品,因為你可以得到啟發....成長他日讓你女兒含著金鎖匙出世,你想唔想含呀?



老老實實,導演Emily Ting 丁怡瑱係一個好識說故事的人,而且充滿想象力,佢的作品《緣來說再見》(Already Tomorrow in Hong Kong)大家可以係Netflix睇到,有興趣不妨一看。Emily Ting 相信,《我的豪爸爸》這部作品可以引發「富二代」的共嗚!導演丁怡瑱希望更多千禧年世代年輕人能受到鼓勵,不要害怕承擔責任和壓力,並竭盡努力來追尋夢想。作品由美日混血兒 Anna Akana 首次擔綱演出,她是一位YouTube 紅人,不屬於傳統歌影視介別,憑住製作大膽、幽默又諷刺性別定型的短片,除左聲名顯赫之外,同時佢成功為YouTube洛杉磯的創意總監。今次首度出演電影飾演富二代角色。


作為一個地道香港人,即草根階層,你會覺得電影中的一切都好離地,完全同中國人係無關系,因為正常理解的中國人完全唔係咁樣過活,相信只有蘭桂坊國際學校嘅青年朋友先至會過咁樣生活,當然可能因為你無富爸爸也沒有一個全家講英文的移民世代,所以少見多怪姐。 然而請不要讓貧窮限制你的思想, 打開心懷去領受導演想要引進的感人肺腑,無論富裕或貧困, 與家人連結都係相當之重要, 明白自己人生探索自我其實無分貴賤,你也可以取經了解一下自我的需求和想法,努力追尋夢想, 當然你唔同嘅係聽朝瞓醒請先準時返工!


劇情簡介:

富二代Sasha (安娜.阿卡納) 含著金鎖匙出世,自小靠著父親特信託基金在美國獨自過著奢華的生活 但好境不常,長年在中國工作的父親 (吳耀漢) 一天突然中斷了對她的經濟支持,更迫Sasha回到內地,在家族經營的玩具廠工作。雖然Sasha起初一心只為要重新得到父親的財政支持,但這躺旅程竟然為她的生命帶來意想不到的改變:她慢慢與本來疏遠的家人重新連結、更在過程中認識自己……



電影:《我的豪爸爸》Go Back To China

上映日期:2020年7月30日

導演:丁怡瑱

演員:安娜.阿卡納、吳耀漢、陳凌、胡凱麗、張敬仁

片長:96分鐘

級別:IIA

語言:英語、普通話(部分)、粵語(部分) (中文、英文(部分)字幕)



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024