{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 11 Aug 2020
【習慣重口味】渡邊直美真人版哆啦A夢其實已經好正常

 

習慣左重口味,返唔到轉頭,哆啦A夢的主角畢竟係「叮噹」,唔係小夫,如果哆啦A夢有真人版,可能真係日本搞笑藝人渡邊直美最合適,你睇佢宣傳最新電影版「大雄的新恐龍」幾有神韻,我知你會話香港版都有「盧覓雪」,我覺得呢種重口味搞下笑絕對好過滿腦胖虎同小夫。

難得多啦A夢五十週年,人生有幾多個五十年?點解我成個腦都係404完全出錯,哆啦A夢「 大雄的新恐龍」可唔可以回到當年友情純正的年代, 如果真係要搞彎多啦A夢呢個牌頭,不如拍埋真人版啦,我撐渡邊直美真人版哆啦A夢!還是香港給我「雪雪」姐更為親切?


日本電影版「大雄的新恐龍」8月7日即現時日本當地已經上畫,仲有木村拓哉配音。當然香港就例牌會遲d上(疫情更甚!)。但可唔可以還我純淨的哆啦A夢,我知道呢集電影故事講恐龍時代,大雄唔捨得恐龍朋友的滅絕,但當總加速師已來臨,時代的滅絕計時倒數,大雄都要學習綁好安全帶成長起來,是時候長大成人啦大雄,不過唔好受同濟壓力站錯邊學壞!


為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024