{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 15 Sep 2020
【元祖真無線】BOSE首推世上最有效真無線降噪耳機QuietComfort Earbuds

以主動降噪(ANC)耳機計,市場上BOSE品牌肯定係降噪專家靜音保證,不過原來BOSE之前並無推出過降噪的真無線耳機,今次新作 QuietComfort Earbuds真無線耳機以旗艦「QuietComfort」系列作宣傳主打「全世界最有效的降噪能力」,點解我總係覺得BOSE已出左好多降噪耳機,唔通係「曼德拉效應」影響左我?

其實BOSE耳機的降噪實力不容置疑,上年大家可能都聽過BOSE發佈即將於今年內推出「Noise Cancelling Earbuds 700」,當時得一張概念草圖, 說時遲那時快2020年已經去咗下半年,果然BOSE全新真無線耳機改名QuietComfort Earbuds即將推出。連帶的其實仲有另一款 Bose Sport Earbuds 運動型耳機 (無降噪功能真無線耳機),咁當然以降噪起定的BOSE耳機最受關注都係QuietComfort Earbuds!



Bose 宣稱它是「史上最有效的入耳式降噪耳機」,利用左多重咪高峰、獨家的 ANC 晶片及全新的演算法,以正確方式回應各種環境噪音,並能夠係「唔到千分之一秒」內,產生出應對的消噪訊號。唔單止係咁,QC Earbuds 的 StayHear Max 耳塞仲可以「柔軟但緊密地」封住耳道,協助提高物理性噪音阻隔。


個名叫得做 Bose QuietComfort系列,自然有最強大的旗艦級功能,呢粒真無線耳機同BOSE的大耳罩式降噪耳機一樣,QC Earbuds 細細粒都可以做到 11 級調整降噪能力,讓用家可以自訂允許幾多環境音「漏入」,所有專屬設定都可以係原廠手機或平阪 app 當中自訂。老老實實樣子就「不怎麼樣」,仲有點老土,耳機每隻重量約莫 8.5g。向來我都話新出耳機唔應該有續航力的問題,耳機本身可以提供約 6 小時的電力,而耳機盒則再提供 12 小時的電力。基本一日安靜都可以保證,不過依然都要日日叉電。暫時據廠方發佈片所見有黑白兩種顏色。而家係美國可以係Bose,Best Buy和Amazon上預購。QC Earbuds 定價 US$280,而 運動型Sports Earbuds 則有黑、白、藍三色,定價 US$180。兩者都將於 9 月 29 日係美國上市。


如果大家想買降噪力強力的真無線耳機,BOSE好可能係最好選擇,但又提提大家,佢係真無線降噪耳機的初哥,第一代也,除非你同我都有「曼德拉效應」的原記憶。



近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024