{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 23 Oct 2020
【浸浸圍牆】Google取得邊境合約以 AI 技術為特朗普建圍牆

 


美國狂人總統特朗普言出必行,佢狂言過要起圍牆圍住墨西哥邊疆,不過兩個邊界長達3,141公里,係目前世界最繁忙的邊界,每年有3億5千萬人次以合法方式通過,以及大量非法移民去美國,而Google最近就為特朗普政府提供AI 人工智能技術協助建造虛擬邊境牆以監控美國邊境的狀況。為特朗普圍牆提供高科技可行又便宜的新方式,令圍牆變成可行的方案,將瘋狂的承諾變成可對現的成果,無錯,唔駛急,一步一步來,我知呢條痴線佬仲有好多事想做!


根據美國新聞媒體《The Intercept》報導,Google 得到一份新合約為美國特朗普政府「虛擬」邊境圍牆計劃提供 AI 人工智能技術。 合約由美國海關及邊境保衛局(US Customs and Border Protection,CBP)與Google簽訂,文件顯示Google 將以AI技術結合民間軍事公司 Anduril 所建的邊境圍牆作業協同運作。圍牆總項目由前 Facebook 及Oculus 主管 Palmer Luckey 所創立的 Anduril 於 7 月獲得建造虛擬邊境牆的 CBP 合約,以監控美國邊境的狀況。


整個系統需要安裝監控塔以偵測任何動靜,並需要藉助 AI 科技區分人和動物一眼關七。項目成就特朗普備受爭議的邊境圍牆(造價高達 150 億美元,並對環境造成嚴重影響)提供全新高科技、比傳統圍牆更便宜的替代品。


Google 過去曾經因為員工反對而退出同美國政府交易的決定。據《The Intercept》報導,第三方聯邦承包商 Thundercat Technology 正努力促成 Google 與 CBP 之間的合約。而Google 並未對此作正式回應。Google曾經與五角大廈(Pentagon)合作開發左一項利用該公司 AI 及機器學習技術進行影像識別並分析無人機擷取畫面的項目。不過當時公司數十位 Google 員工請願表示反對,員工擔心相關項目會引發不當人權問題,故當時名為 Project Maven 的項目於 2019 年被撤銷。不過今年 5 月,Google 雲端部門又達成一項同政府軍事協議,幫助美國國防部對抗全球網路威脅。


最終究竟呢個極具爭議性嘅墨西哥圍牆會唔會喺特朗普總統嘅任期之下完成呢?就要睇特朗普的任期仲有幾長,相信夠長的話仲有好多其他野會出現。佢今日就係電視辯論對華政策中預告「連任後會對北京做出很多事」...嚇到我鍵盤都跌落地.....千萬不要



Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024