{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 18 Nov 2020
【瑞典旗艦】Defunc 推出最新主動降噪無線耳機 TRUE MUTE

降噪耳機風行全球,品牌林林總總如何選擇?其中一個方法就係邊個功能同等又最平就入邊個?但最起碼要係大品牌有品質保證,之前介紹過的瑞典耳機品牌 Defunc又再升級推出旗艦主動降噪無線耳機TRUE MUTE,一千銀樓下ANC 主動降噪別無他選,而且所有最新功能都一應俱全,唔信你研究去試試睇下唔只係平咁簡單!



瑞典耳機品牌 Defunc 向來簡約設計,之前有好幾款型號都平靚正,早幾個月試過專門為遊戲電影專用的 TRUE GAMING,今次佢地又推出全新旗艦機True Wireless TRUE MUTE ,首次加入 ANC 主動降噪功能,出入不同地方都可以無拘無束地細味音樂,加上 ENC 通話降噪功能,通話再不受環境雜音騷擾。


 Defunc瑞典人強調寧靜音樂體驗,採用入耳式設計,貼身的外殼設計本身已經提供出色的隔音效果, ANC 主動降噪功能更提供高達 25dB 的降噪效果,戴上耳機後,即使在人多嘈雜的車廂、繁忙的街道都可以有如置身安靜的演奏廳,專心細聽音樂。符合廠方推崇有效而自然的 ANC 主動降噪,其準確的噪音處理技術亦讓 TRUE MUTE 有著自然的降噪效果,不會產生過多的底噪及對音樂造成不良影響。


Defunc 以往多款耳機都採用半入耳式設計,讓用家可以聽到四周圍的聲音,為左讓入耳式設計的 TURE MUTE 有同樣優良體驗,耳機特設有 「Transparency Mode」 功能,利用耳機上的收音咪收集環境聲,再播放到用家耳中,即使戴著入耳式耳機一樣可以清晰自然咁聽到身邊的聲音,與人對話溝通都不駛除低耳機,非常方便又安全感十足。


我都早前試過舊款TRUE GAMING 發覺呢個品版其中一個最大的優點係非常重視通話質素,之前推出設有雙麥克風環境降噪 TRUE PLUS 通話質素大獲好評,而今回新加入ANC的旗艦RUE MUTE 亦繼承了雙麥克風 ENC 功能,在通話時消減來自四周的噪音,重新調整了麥克風的位置在棒形機身的底部,更貼近用家面部,收錄人聲自然更加清晰,在任何環境都可以輕鬆通話。作為旗艦型號, TRUE MUTE 希望可以提供最佳音樂質素,採用特大 13mm 動圈單元,加上是入耳式設計,不單只保持中頻人聲的細緻度,更加令低頻飽滿得來自然,帶來更完整、更滿足的音樂體驗。在睇劇、打機時 TRUE MUTE 亦沒有明顯的聲音遲滯,對白清晰, 同時能夠保持電影、遊戲音效的震撼感。


TRUE MUTE雖然加入 ANC 功能及特大單元都依然可以維持到輕巧細小的機身,佩戴舒適,而且通過 IPX4 生活防水規格。採用藍芽5.0傳輸規格,擁有 10 米的使用範圍,穩定的連線質素讓音樂從不間斷,耳機上設觸控式按鍵,總共有 13 個觸控指令,只需輕輕觸碰即可控制音樂播放、選曲、喚出 Siri / Google Assistant  智能助手等等,使用手機各項功能。充電盒亦同樣的骰,方便攜帶,連同充電盒耳機最長使用時數有 30 小時,足夠應付約一星期的日常使用量, USB Type-C 充電亦更方便 Android 手機用家。


講到咁多好處,最屈機其實係定價,旗艦級的TRUE MUTE主動降噪無線耳機建議零售價只售HKD 999  (正式發售日期:11月19日),個人認為係抵到爛,但同時慨嘆一下 ANC主動降噪無線耳機市場確實係多機多到爛,令人買耳機有嚴重選擇困難症,如果你未有ANC真無線耳機,值得選擇TRUE MUTE!


 


打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024
《鏈鋸人》作者藤本樹於2021年推出嘅短篇漫畫《驀然回首》(Look Back),藉憑觸動人心嘅劇情及出色分鏡廣好受評、感動無數Fans,並於今年2月宣布推出劇場劇動畫。今日官方就率先公開首部預告片,重現多個經典場景。 ...
hobby
【動漫】藤本樹人氣作品《驀然回首》劇場版公開首部預告
17 Apr 2024