{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 23 Nov 2020
【虛擬貨幣】比特幣狂升3.85倍成為黃金般保值避險工具 

現今世界風雲變色經濟咁差要如何避險,根據最新數據顯示市場上大量資金正流入比特幣,2017年曾經一度升近20,000美元的比特幣剛剛逼近19,000美元,甚至有比特幣之友認為比特幣會升上65,000美元,到底咁代表好多人對前景唔明朗有憂慮定還是比特幣真係一條財路?(利申:本人莫講話幣,毛澤東都無一張!)如果我當年睇外國成人網站肯低價變換幾個幣,今時今日就可以係天台派錢啦!


據分析市場上似乎有愈來愈多人以比特幣取代黃金,躲避美元波動、通貨膨脹等風險,比特幣似乎有取代黃金成為避險工具的現象。根據 J.P. 摩根統計,芝加哥商業交易所(CME)的比特幣期貨未平倉量已衝上歷史新高水位。相反美國銀行計算的 EPFR Global 每週基金流向資料則顯示,上星期黃金基金的流出額創歷史單週新高。

 

如果你未知咩係比特幣簡單介紹返,比特幣係2008年由神祕人中本聰(Satoshi Nakamoto)所發表的論文”A Peer-to-Peer Electronic Cash System”(端對端電子現金系統)中所提出的概念,並在2009年1月3日正式上市,即係於創世區塊正式誕生(創世區塊就是區塊鏈的初始區塊)。比特幣係全世界第一個加密貨幣,以區塊鏈技術為基礎所發行的貨幣,英文是”bitcoin”,一般會縮寫成BTC,而且比特幣呢種貨幣最小的單位並唔係一個比特幣或者說一個BTC喔,比特幣的最小單位是”satoshi”,正好是用創始人中本聰的名字來命名的,一個BTC相當於10個satoshi! 比特幣係發行時就有明定總量是2100萬枚,除此之外,比特幣所有的區塊鏈程式碼是完全公開的,大家都可以睇的到但卻沒有人能夠更動底層程式,大家可以睇到這個系統是公平合理且安全的,因此這個系統能得到所有人的信任,能讓大家放心的在這個區塊鏈平台上用比特幣來做交易。

比特幣上升原因好多,當中主因自然係供求關系有大量買家,但供應就好少。不過好多人認為比特幣係一如黃金一樣,雖然無實際的功用,無法產生現金流,但可以作為保值的避險工具,然而虛擬幣買賣透明度不佳,加上規模實際上對比主流資產買賣偏細,一般人想忽然投入比特幣都唔係咁容易,想入的人多,但真正買到的人唔多。所以數字的野,你一路升升升對好多人而言只係數字,倒不如一齊FF憧憬期待2021 年出現「極佳的金髮女孩經濟」(uber-Goldilocks Economy,形容成長優於趨勢、通膨偏低的經濟環境),新一年唔再怕病毒、民眾廣泛接種疫苗,經濟將解封、進入復甦期,全球 GDP 穩步向前,人人穩定賺錢?咪住!總有人會撥冷水,打仗啦,世界大戰啦!買返個比特幣啦! 




Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024