{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 03 Dec 2020
【合併】Elon Musk考慮搵間傳統車廠收購整合提升產能及推動競爭力

我地又講多次Tesla,話說Tesla衝上5千幾億市值高到Elon Musk都驚,仲可唔可以再爆上去呢?面對群雄並起電動車戰國時代,Elon Musk前日受訪時公開講到Tesla下一步可能考慮收購合併一間車廠,作進一步提升產能及推動競爭力。不過佢保證一定唔會發動敵意併購,佢笑笑口對併購持開放態度,即係我唔會食人地間車廠,但有邊個主動打電話來比我食,咪大家座開心傾下囉!大家認為Tesla同邊間車廠大合併最好呢?暫時網絡好似話 Mazda人材同技術最好食!


Elon Musk指出「我們肯定不會發動強勢的併購行為,」如果有傳統車廠提出合併的想法,佢好願意坐低傾傾。「我希望會是一個比較友善、和平的過程,而不是惡意、強勢的併吞。」Tesla如今已經成為目前全球市值最高的汽車廠,係資本市場上,Tesla的市值5400億,如果加埋哂Toyota(2 千億)、通用(640 億)、Ford(360 億)、快意佳士拿(160 億)呢四大集團,差不多只是Tesla市值的 61%。


當然股票市場並非現實世界,市值唔代表手頭上現金,但以今時今日Tesla確有能力可以同任何車廠合併,問題只係邊一間廠同Tesla合併對雙方有最大的利益?過去當Tesla創業之初,德國丹拿(即平治)同Toyota都曾經係Tesla股東,不過2014和2017年分別已全數出清股權。環顧全球,理論上德國人的車廠好難會同Tesla合併,而銷售傳統龍頭Toyota更無可能。 


要真正搵願意合併雙贏的廠都唔係咁易,大廠機會低難度高,但如果購入細廠仔又對提升產能的目標無咩大作用,要威就可能入奢侈品版的豪華車廠,講實際據說日本第五大車廠Mazda係潛在合作車廠,唔知有無機會座低交流下。


當然其實要買Tesla買電池廠實用性大得多。你認為當今世上邊間車廠會考慮同Tesla一齊全面合作?



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024