{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Dec 2020

George Lucas一手創立《Star Wars》系列,以及背後嘅Lucasfilm,但佢卻於2012年將數十年心血出售予Disney,唔少Fans都認為係令近年嘅《Star Wars》電影失去精髓嘅主因,亦令人質疑George Lucas當日出售Lucasfilm嘅決定。近日作家Paul Duncan就公開咗佢於2015年與George Lucas一次訪談內容,揭露當年交易嘅原因。

George Lucas於訪問中回應:「可以於新東西開始之前就離開對我黎講係比較好,對我來說時間比金錢更加重要…我非常遺憾自己冇真正睇過《Star Wars》——當隻太空船於銀幕上出現真係被震驚到. 下次我就可以好似普通人咁享受電影。」然後佢解釋,當時嘅佢其實已經準備好開拍自己嘅後傳 (即係7,8,9集),但咁啱佢個女又出世,「拍一個三部曲要十年,2012年 (賣Lucasfilm嘅時間) 我已經69,所以個問題係,我係咪成世人都Keep做呢樣嘢?我係咪又要由頭經歷過哂所有嘢?最後我就決定湊女同享受下自己嘅人生。」

至於「唔賣Lucasfilm,但搵其他人黎拍新三部曲」嘅想法,就被自稱係「咩都管」嘅George Lucas自己否決咗,佢話佢知道自已係冇辦法坐埋一二邊咩都唔理,結果只會令佢好沮喪。

圖片:Wikipedia

「我用咗成世人——40年——去創立《Star Wars》,放棄佢係一件非常、非常痛苦嘅事,但同時亦係正確嘅事。」至於Disney主導嘅新三部曲,George Lucas就話,「我本來以為自己都可以影響下佢哋,話哂個頭都係我開,但最後佢哋就想拍其他嘢。世事往往都不能盡如人意,人生就係咁。」
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024