{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 15 Dec 2020
【年度漢字】日本2020年度漢字揭曉今年最高票數係「密」字

每年日本漢字能力檢定協會都會舉行「年度漢字」票選,公開讓大眾評選最能代表一整年社會狀況的漢字,票數最高的字就成為年度字,今年度2020年第26次票選出來的漢字係「密」!相信都係同疫情相關,日本主張三「密」,強調避走三「密」密閉空間、密切接觸和密集人群。其實今年日本人票選的字當中無咩好意頭字,其他頭十名仲有「禍」「病」「新」、「變」、「家」、「滅」、「菌」、「鬼」、「疫」,苦中唯一作樂的係我睇到《鬼滅之刃》。

年年日本都有年度漢字揭曉,昨日係無哂遊客的京都清水寺宣布,今年最能代表社會狀況的漢字為「密」。肯肯定係因為今年整個日本以至世界都活係COVID-19的重大陰影下,人人都要避開三「密」,即密閉空間、密切接觸和密集人群。今年已經係第26屆選字收到20萬8025票,「密」字獲得2萬8401票,成為最多人推舉的單字。清水寺住持森清範係著名的清水寺舞台上親自揮毫,寫左大大個「密」字。題外話,清水寺本堂2017年1月起進行屋頂整修,如果大家記得「摸門釘」旅行經歷,下年如果日本解封可以重遊清水寺啦,因為已經完工,又可以係清水寺本堂公布年度漢字。


如果對日本有了解,「三密」的確係日本潮語,因為東京都知事小池百合子曾經嚴厲要求民眾應自肅,日本人無人不識「三密」、「太密(集)」等潮語,仲有GAME推出苦中作樂!有趣的還有其他十位的「年度漢字」第2名的漢字是「禍」(1萬3655票)、第3名「病」(1萬369票),完全係疫情下大眾陰影。《每日新聞》報導,第4到第10名分別為「新」、「變」、「家」、「滅」、「菌」、「鬼」、「疫」,其中的「滅」和「鬼」主要是受今年上映的漫畫改編電影《鬼滅之刃》所趨。


最後提提,上年的年度漢字係「令」因為令和元年,日本德仁天皇即位。而年度漢字都有超過一次的重覆出現選擇,對上兩個曾經重覆的有「災」字出現過2年,以及每逢奧運年後常常出現過三次的「金」字。希望下年年度漢字係一個好意頭的字,最緊要希望下年香港人可以再一次輕鬆重遊日本,我地真係好鐘意去日本旅行。



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024