{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 05 Jan 2021
【未來】Waymo CEO肯定而家出世嬰兒完全無需要學揸車

Google旗下專門研發先進自動駕駛系統的子公司Waymo CEO John Krafcik日前受到英國金融時報訪問,講到Waymo全自動駕駛系統時表示自動駕駛長遠而言會顛覆私家車的概念,佢預測現時出世的新世代嬰兒,大個之後根本唔需要學揸車,佢話有100%信心,未來年青人唔再需要駕駛執照!如果真係咁樣唔好話棍波定自動波,你個仔大個可能連開車門都唔識(唔係自動會開的嗎?)


呢位全力研發自動駕駛技術的Waymo CEO John Krafcik同時講到全面開展自動駕駛車研發測試係一件痛苦的工作,要成功做自動駕駛比將火箭發射入地球軌道更具挑戰性,原因係全球的乘客需要不停確保車輛行駛的安全性,絕對唔可以有危險。不過佢就堅信,AI全自動駕駛好快就會成為主流, 誓將會改變汽車產業完全變革私家車概念。所以佢肯定咁講,細路!你地完全唔駛再學揸車,車係會自動駕駛!


Waymo公司 自 2020 年 10 月 8 日起開放美國亞利桑那州鳳凰城畀一般民眾使用的全自動駕駛Call車服務。根據公司 2020 年 10 月 30 日白皮書資料,Waymo 於 2019 年係亞利桑那州透過有受訓練車輛操作員跟車監視進行 610 萬英里自動駕駛路面里程,2019~2020 年前 9 個月仲包括另外 65,000 英里的完全自動駕駛(第四級自駕等級)里程數。Waymo 表示此等數據相當於美國一般有車牌的經驗駕駛者 500 年的經驗值。


講講呢間公司,首先係人都識的Google旗下有間Alphabet Inc. 再旗下就擁有自駕車子公司 Waymo 。呢間公司專門開發全自動駕駛系統,並曾經募得大量資金投資全力開發!根據《自動駕駛車:機遇,策略和衝擊》(Autonomous Vehicles: Opportunities, Strategies, and Disruptions)一書作者 Michael McGrath 係上年年底撰文指出「自動駕駛乘車服務(ARS)/Mobility as a Service(MaaS)/全自駕計程車」預估將會係 2025 年全面投入服務並將囊括美國共乘市場 35.29% 市場佔有率,屆時將有 5~7 間 自動駕駛乘車服務ARS 供應商競爭。作者McGrath仲表示,蘋果(Apple Inc.)據傳將推出的自駕車應該都係瞄準 ARS 市場商機。佢預估2025 年美國 ARS 市場產值將會高達 750 億美元。而今年係2021年即四年之後轉眼就見的事。


未來就在現在,如果你未有車牌,唔駛考啦,反正而家都無期你考,等住Call自動駕駛車,如果你而家手上有好多的士牌,平平地幾皮放畀我吧啦!



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024