{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 20 Jan 2021
【大滿貫】迪士尼為電影《花木蘭》報名角逐15個最佳奧斯卡獎項提名

你以為電影《花木蘭》已經無咩討論價值,不過原來迪士尼真係天下無敵,早兩日夠膽幫《花木蘭》報名參加奧斯卡獎項角逐,仲要一報報足15個提名囊括最佳影片、最佳導演、最佳女主角、最佳女配角、最佳男配角、最佳改編劇本、最佳攝影、最佳剪輯、最佳藝術指導、最佳戲服設計、最佳化妝、最佳音響、最佳視覺效果、最佳原創配樂、最佳原創歌曲等幾乎是全部獎項。唔好誤會,只是報個名姐,正如每屆選港姐都有好多人報名參賽,迪士尼確實係有自信的公司!



根據迪士尼公佈正在計劃中的提名,《花木蘭》報名的奧斯卡獎項達到15個,囊括最佳影片、最佳導演、最佳女主角、最佳女配角、最佳男配角、最佳改編劇本、最佳攝影、最佳剪輯、最佳藝術指導、最佳戲服設計、最佳妝髮、最佳音響、最佳視覺效果、最佳原創配樂、最佳原創歌曲等,幾乎是全部獎項。照計劃劉亦菲將報名角逐最佳女主角獎,鞏俐則報名最佳女配角,而甄子丹和馬泰則是報名最佳男配角。如果全部入圍,這一回中國的海外外國藉華人演員真有面子。過去奧斯卡通常唔會傾向商業電影,不過今年迪士尼對花木蘭嘅重視可見一斑。順帶提一提,今日係咩野日子?係美國總統拜登上台的好日子,中國人全部佔據左翼友好的奧斯卡大獎,重新樹立華人電影的地位,絕對有可能!不過當然對於好多觀眾嚟講花木蘭電影無論口碑還是票房都唔夠值得有咁多個奧斯卡提名!!






近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024