{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Mar 2021

曾於《超人帝拿》中飾演主角「飛鳥真」、現年45歲男星鶴野剛士 (つるの剛士)疑似因為去年支持周庭,以及近來支持台灣菠蘿言論遭秋後算帳,據台灣玩具KOL「周正渭」於個人FB中指出,《超人》系列製作方「圓谷製作」於官方Youtube上全數刪除鶴野剛士所有畫面。

圖片:周正渭 on Facebook

鶴野剛士曾發文支持周庭,該帖文至今仍存在

據「周正渭」指,鶴野剛士「在超人力霸王世界中被円谷公司 (圓谷製作的台灣譯名) 給抹殺掉了!」,並指「円谷在YouTube 官方頻道的影片已將 つるの 剛士先生出現的鏡頭通通給key掉了」,而被刪嘅原因係「他站出來挺這個世界民主自由的普世價值!他勇敢的站出來為挺香港民主自由而發聲!他也站出來挺我們台灣鳳梨!」結果被中國小粉紅出征,而圓谷製作為咗避免得失中國人民 (幣),所以將其刪走。

圖片:周正渭 on Facebook

據日本傳媒報導,鶴野剛士曾經於3月20日發表推文,指「人生最痛苦的就是被背叛」,唔少Fans見到帖文都表示關心,就連飾演《超人佳亞》主角高山我夢嘅後輩吉岡毅志都留言表示支持。但消息指吉岡毅志隨後亦被中國網民滋擾,鶴野剛士亦刪去帖文。

而周正渭亦指鶴野剛士曾於3月20日較早時間發出另一個帖文,指希望今年4歲嘅兒子能夠睇到爸爸24年前嘅演出,但依家個仔只能望住電視問「爸爸呢?爸爸呢?」,而佢作為爸爸就無法回答兒子,非常心酸。此帖文同樣同樣已被刪除。

資料來源:圖片:周正渭 on Facebook、Sponichi Annex via Yahoo! News

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024