{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 31 Mar 2021

隨住NFT興起, 引退後轉行做KOL嘅上原亞衣都玩埋一份。喺上星期就拍賣3張NFT作品,點知唔夠10日就賣晒,至少賺咗56,761美金(約44萬港幣)。

上原亞衣近年熱衷於加密貨幣,不時喺社交平台上大談「幣經」,成為新生代幣圈KOL。隨著NFT興起,佢就喺3月22日推出3張NFT作品,分別係「Splash(飛濺)」、「Mosaic(鑲嵌)」以及「 Love(愛)」,並以中英雙語解釋作品「我相信比特幣的崛起和美好的未來。我在區塊鏈上刻下了我永恒的精神和愛,祝福這幅作品的主人好運。」唔通亞衣都深明潛在顧客係邊個國家嘅人?

(圖片截自:Rarible

據交易平台Rarible資料顯示,「Splash(飛濺)」、「Mosaic(鑲嵌)」以及「 Love(愛)」,分別以9ETH、2ETH及20ETH賣出,共獲得31枚ETH(以太幣),按照截稿前ETH售價為$1,831美金一杖,亞衣總共賺咗$56,761美金(約44萬港幣)。當中「Mosaic(鑲嵌)」嘅買家,更以入手價120倍,即240ETH(約$439,440美金)轉手拍賣,不過有無人接貨就唔知啦。

根據作品信息,3幅作品其後每次交易都要畀返10%版稅亞衣,所以如果個位以240ETH出售嘅人兄成功賣出,亞衣將會獲得24ETH(約$43,944美金)。難怪唔少網友都留言叫亞衣唔使復出拍片,賣NFT都夠搵。而亞衣亦話準備緊新系列NFT作品,希望到時大家會鍾意喎。

資料來源:Rarible
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024