{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Apr 2021

碧咸好波加靚仔有型大家都知,就算佢仲當打嘅時候,坊間都已經有傳言佢總有一日會進軍荷里活。而唔覺唔覺,碧咸就已經掛靴近8年,今日佢就正式公佈進軍電視圈嘅計劃,不過就唔係拍劇,而係以製作人嘅身份製作一系列與足球有關嘅紀錄片及真人騷。

在 Instagram 查看這則貼文

Studio 99(@studio99)分享的貼文

碧咸日前於MIPTV (唔係電視台,而係類似Filmmart嘅電視節目版)中,透露其名下製作公司「Studio 99」即將製作一系列足球節目。當中包括紀錄碧咸如何成立「邁阿密國際 (Inter Miami CF)」嘅紀錄片《Inside Inter Miami》、又會有講述英超成立頭十年,由國家聯賽發展成全球娛樂節目嘅紀錄片《A Whole New Ball Game》,亦會有講Adidas鬥Puma嘅球鞋之戰《World War Shoe》。

在 Instagram 查看這則貼文

Studio 99(@studio99)分享的貼文

而如果你係好想睇到碧咸本人個靚仔樣,就要留意Studio 99同Disney+合作嘅《Save The Sqaud》。該節目係一個實境真人騷,由碧咸本人主持,節目中佢會回到7歲時踢波嘅東倫敦街場,教依家嘅小朋友踢波。「我由7歲就踢緊草根足球同星期日聯賽,個節目就係希望回饙足球界,畀機會小朋友可以同我一齊工作,聽下我當年嘅經驗。」

另外碧咸亦提到籌備緊佢嘅個人自傳式紀錄片:「我覺得呢啲嘢 (自傳紀錄片) 只可以做一次,而依家我嘅事業又進入後球員時代嘅興奮時刻,加上呢行 (運動紀錄片) 又越黎越勁,似乎依家就係一個講我自己故事嘅好時間。」

資料來源:Variety
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024