{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 27 Sep 2021
【藝術識條鐵】日本燒賣名店崎陽軒「燒賣雕像」概念太長方引發熱議 

日本燒賣名店崎陽軒位於鹿沼車站前的一座雕像近日揭幕,引來大量討論,話說呢座雕像被命名為「燒賣像」,為的是記念崎陽軒的初代社長野並茂吉。雕像由東京藝術大學的非常任講師石井琢郎雕製,藝術嘅野旁人確實識條鐵,石井琢郎話呢個雕像表達嘅係「燒賣」的概念呀!雖然網上評論一致認為無人睇得出呢舊放係車站前的係「燒賣」,一個有靈魂的藝術品,設計師話「燒賣」就燒賣,「蝦蛟」就蝦蛟啦!


呢個「燒賣像」立於日本栃木縣鹿沼市的鹿沼車站前,存在意義係要紀念在此地出生的日本燒賣名店崎陽軒的初代社長野並茂吉。不過相信大家橫看豎看都只是一塊長方體,宇宙中應該都搵唔到如此形狀的「燒賣」。但佢確實寫住立住係一個「燒賣像」。仲因此大紅!


可能係一盒「燒賣」壓扁咗少少,我地來聽聽設計師點表達呢個作品,雕像的作者是東京藝術大學的非常任講師石井琢郎解釋:「呢個作品的主題是『猜』,燒賣係用手猜出來的。即使將燒賣捏在手中,依然會有一部份係手碰觸不到的領域,我就是從那個領域得到靈感,製作出燒賣的一部份。說到底,一旦被問到『燒賣是什麼?』的時候,應該沒有人能夠答得出來。所以那座雕像也是燒賣雕像。」聽完你係咪有個疑惑,其實藝術家本身有無食過燒賣?到底喜唔喜歡食燒賣,定還是只是收到一個電話一個email就進行創作?總之藝術創作真係博大精深。作者真係「筆下有鐵」!


話你知呢個雕像好唔簡單,粒燒賣正前方有個窿,只要從洞口望去見到太陽的光線,再一心專注望住太陽窿,自己的意識也會流洩進去,能夠暫時看到某種的景象。作者係咁解釋,唔知大家收唔收貨覺得係咪好特別?作者似乎想你用燒賣雕像意識,喺你代入燒賣製作過程中重新思索人生經歷的點點滴滴,如果你有機會去望一望,記住唔好理雕唔雕像。係要去名店崎陽軒買多幾盒燒賣打包,真係好好食,熱食凍食都一流!


啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024