{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 03 Oct 2021
【利益衝突?】C.朗拿度媽媽高調反對C.朗同女友Georgina結婚全家都睇穿個女人為「錢」!!

近日葡萄牙媒體報導足球巨星C.朗拿度媽媽高調反對C.朗同現任女友喬治娜(Georgina)正式結婚,C.朗同女友拍拖5年育有一女兒,C朗媽話呢個女人黐住阿仔純粹係為左「錢」!自己絕對唔會讓仔仔同喬治娜正式結婚!唔止C朗媽,仲有C朗全家包括兩個家姐以及C朗哥哥曉高都認同喬治娜係謀住C朗身家的女人。到底C朗會唔會為所愛不顧一切完婚?值得一提Netflix 拍左套紀錄片叫《我是喬治娜》即將上架紀錄喬治娜點樣由時薪10英鎊的Sales妹搖身一變成為世界名媛…C.朗拿度最愛的女人,之前有傳喬治娜話佢同C朗可能會係紀錄片最後一集結婚!成單野又反對又疑似結婚到底係咪谷紀錄片宣傳搞出來?其實正常女人就算唔為錢為外貌同身形愛上C朗好正常姐??


正所謂清官難審家庭事,不過日前C.朗拿度(Cristiano Ronaldo)女友喬治娜(Georgina)親口表示唔知道自己幾時會同C.朗拿度結婚,因為自己無法控制。而來自葡萄牙媒體的報導稱C.朗拿度的媽媽多洛雷絲堅決反對唔畀自己的兒子同喬治娜結婚。C.朗拿度媽媽認為,喬治娜之所以跟著C.朗拿度,純粹係為左錢:「這個女人唯一在做的事情就是抓住機會撈錢。」甚至C朗全家都睇穿認同並反對佢地結婚!

  

現年 27 歲的喬治娜出生於西班牙,曾任酒吧服務生,後來擔任 Gucci 的銷售員,工作期間與C朗相識,憑住美麗的外表加上火辣身材快速吸引球皇C朗的注意,兩人係不久之後就墜入愛河,C朗也在媒體面前大方認愛,喬治娜(Georgina)利害之處在於能夠長期持貨但到C朗真愛對待,現時兩人共同照顧C朗一家4個小朋友,當中只有細女係喬治娜(Georgina)所生,迄今為止兩人已經相戀了近 5 年的時間。再提一次Netflix即將播出紀錄片《我是喬治娜》,想睇睇喬治娜如何成為準球皇嫂值得一睇,利申自從Netflix執左香港PR辦事處後對我等媒體一無好處,我地丁點兒好處都收唔到!不過Netflix的片確實有料,收到球皇嫂《我是喬治娜》紀錄片幾時播放會即時通知大家!



Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024