{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 12 Oct 2021
【左膠】PETA善待動物組織反對《極地戰嚎6》遊戲中有鬥雞格鬥小遊戲

「PETA」善待動物組織係一個提倡動物權益的壓力團體,經常為動物發聲。過去都常發文希望大家關懷遊戲中「虛擬動物」,最近佢地推出聲明反對遊戲《極地戰嚎 6》(Far Cry 6)當中有一個類似街頭霸王的「鬥雞」格鬥小遊戲,認為用雞隻打鬥係過份同殘忍。強烈反對迫使動物戰鬥至死。話公雞被用於鬥雞賽場,裝上尖銳利刺會撕裂骨肉,會造成雞隻致命痛苦與傷害。我由細到大打「Street Fighter」都無想過原來咁可怕,如果大家真要玩鬥雞小遊戲,勸大家學林作逃跑唔好攻擊加埋讓Round應該係動物權益最大保障,格鬥殘忍夠鐘自會贏唔一定要KO!

由於遊戲《極地戰嚎 6》(Far Cry 6)當中出現相當有趣的「鬥雞」小遊戲,可以選擇雞隻近行鬥雞的打鬥比賽!於是引起動物權益關注的「PETA」善待動物組織出聲。根據 PETA 拉丁組織官方聲明,反對遊戲內呈現「鬥雞」這樣可怕的運動,呼籲 Ubisoft 用其他「不那麼殘忍的小遊戲」來取代「鬥雞」。聲明指將鬥雞如此可怕的流血競技化為《真人快打》一樣的電子遊戲,與遊戲之創新理念相去甚遠,因為當今社會強烈反對迫使動物戰鬥至死。公雞被用於鬥雞賽場,裝上尖銳的利刺來撕裂骨肉,會造成致命痛苦與傷害。PETA 拉丁組織呼籲 Ubisoft 改用唔會美化殘忍的其他小遊戲,來取代這個應受譴責的迷你遊戲。


當大家仲猶疑同反思緊打機鬥雞有幾殘忍時,其實 PETA已經多次發表聲明,連《集合啦!動物森友會》或《FFXV》釣魚系統都被指出係侵害動物權益,照其邏輯其實打機最好係唔應該出現動物,所以任天堂大亂鬥才是真正虛擬格鬥,根據左膠生活模式回到農家種田食素日出而作日落唔開燈才是人類環保減碳新出路。至於回到「鬥雞」好唔好的問題,對雞隻來講,人類玩雞隻格鬥可怕點還是玩劉關張鬥快食雞腿可怕點呢?咪住如果你想知邊度有得玩鬥雞,係《極地戰嚎 6》遊戲當中通過序章克拉拉劇情後,選擇先前往晨曦大地搵出蒙特若家族的根據地,即可在該營地參加玩鬥雞對決。不過我好愛動物我無叫大家玩!



Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024