{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 26 Oct 2021

相信係人都唔想自己私隱被侵犯,而我地偉大嘅中國政府就梗係唔會侵犯人民私隱啦,近日就更加加強唔會咁做嘅決心,並要求一眾龍頭科技公司簽協議。

據內地媒體最新報導,內地一眾龍頭科技公司,包括騰訊、華為等近日就參加左由深圳市委網信辦聯合深圳市公安局、市市場監管局、市通管局主辦嘅深圳市 APP 個人信息共護大會,期間一眾公司都簽署左一份承諾書 -《深圳市 APP 個人信息保護自律承諾書》,亦即係表示「不濫用人臉識別數據,不監聽個人隱私」等嘅承諾咁話。

我個人就實信嘅,你唔係唔信呀? 不過其實本身都唔會咁做,做咩無啦啦要簽份咁嘅協議書先?

簽左呢份協議,亦代表呢啲公司將嚴格遵守國家各項法律法規,自覺主動踐行自律承諾,積極推動行業自律,帶動引領全市互聯網企業加強個人信息保護,充分保障用戶合法權益,並向社會公開作出「不超範圍采集信息,不強制索要用戶授權,不利用大數據殺熟、不濫用人臉識別數據,不監聽個人隱私」等等嘅承諾。

今次深圳市委網信辦就希望各龍頭公司可以「言必信、行必果」,將承諾實際做出來,以確保市民嘅個人訊息及私隱得到保護。

多謝國家對市民咁好呀!

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024