{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  圖:互聯網
POSTED ON 08 Dec 2021
【日本】日網票選「最適合扮演學生的女演員」 邊個係你心目中嘅第一?

唔少日本影視作品都以校園生活為題,演員們需要著返套青春感十足嘅校服詮釋角色,之不過無論水手服定西裝式制服都係非常「蝦人著」,唔係咁多人可以輕鬆駕馭。最近有日本網站就搞咗個投票,由網友選出最適合扮演學生嘅女演員。

第5名:永野芽郁

第4名:濱邊美波(浜辺美波)

第3名:蘆田愛菜(芦田愛菜)

有「天才童星」之稱嘅蘆田愛菜目前就係一名高中生,歷件嚟亦經常以制服Look出現喺電影、電視劇及綜藝節目,其中《Mother》及《星之子》嘅演出令人較為印象深刻。

第2名:廣瀨鈴(瀬すず)

Model出身嘅廣瀨鈴,轉戰演藝界後就演過唔少高中生角色,其中就包括《去吧!啦啦兵團》、《四月是你的謊言》、《花牌情緣》、《學校的階梯》等等,制服對佢嚟講簡直輕鬆Carry。

第1名:橋本環奈

冠軍毫無懸念係人氣王橋本環奈,事實上差唔多同女演員有關嘅票選都可以見到佢,只係差在排第幾名。

Top9排名如下:

第9名:(3位同票):志田未來、上白石萌音、有村架純

第8名:清原果耶

第7名:森七菜

第6名:杉咲花

第5名:永野芽郁

第4名:濱邊美波

第3名:蘆田愛菜

第2名:廣瀨鈴

第1名:橋本環奈

唔知大家心目中嘅No.1有冇上榜呢?

資料來源:ねとらぼ
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024