{ SKIP }
圖:互聯網
POSTED ON 25 Apr 2022

香港於疫情之下,各行各業都大受打擊,唯獨食材店好似能夠獨善其身,但事實又係咪咁呢?

要成功,天時、地理、人和缺一不可,就算你開身食材店能夠站得住腳都要靠身材本身,要想得到客人認可食材一定要新鮮、要獨特,否則好快就會被淘汰。

精品美食平台KOURMET 52,就讓你能夠足不出戶下,獲得日本最新、最人氣、最熱賣等等嘅美食,網上一個Order轉眼日本嘅時令美食就送到府上,不過因為係時令所以產品都係限量的。

KOURMET 52嘅老闆從事酒店飲食業接近20年,因為識落唔少日本當地嘅朋友,而佢地都希望將日本當地嘅產品外銷,所以KOURMET 52就順利成章成為發貨渠道,將至抵至新鮮嘅美食帶比你。

沖繩香檸產品

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024