{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 Jun 2022

美國電視台NBC昨日公開Amber Heard敗訴後首次訪問嘅第一部分。喺長達9分半鐘嘅訪問中,Amber Heard繼續堅稱自己於庭上「講出真相」,更揚言「我到死都會堅持作供中的每一隻字。」但佢同時亦被主持人Savannah Guthrie多次逼問。

訪問一開始,主持人問AH審訊完結已經有一段時間,問佢接受咗個判決未。而AH就露出幾乎成為其招牌嘅猙獰表情,指佢認為判決係「超現實、困難」。主持人追問AH「是否堅持案件中的供詞及指控」,AH就略帶激動地回答:「當然!到死我都會堅持我講過嘅每一隻隻字。」隨後AH又提到,當日佢每次上庭前都要經過大量反對AH、支持JD嘅人,到佢本人出庭作供時,佢又話成個旁聽席都係「大聲而且興奮嘅Jack Sparrow粉絲」。AH形容審訊係佢人生中經歷過最屈辱及可怕嘅事,覺得自己冇被當成「人」看待。

AH又老調重彈,指佢有好多證據冇辦法於此次審訊中呈堂,主持人就反問:「咁會唔會係因為對方嘅律師做得更加好?」AH回答:「佢哋於分散陪審團注意力方面的確做得幾好」。佢又指自己明白,有人會覺得整單審訊只係荷里活八卦,但佢認為「絕對唔止係咁,唔係單單講緊 (美國憲法) 第一修正案保障大家有言論自由…」主持人打斷AH發言並質問:「第一修正案係保障言論自由,但佢唔係用黎保障足以構成誹謗嘅大話。」AH就自行演繹第一修正案,指修正案中嘅「言論自由」,係指「向權力說出真相。」主持人再追問:「係囉,『真相』先係關鍵。」AH就話:「我就係講出咗真相,我向權力說出真相,而我付出代價。」

圖片:NBC

主持人又問到,JD方律師Camille Vasquez於結案陳詞時,曾稱AH於庭上嘅表現為「生涯最佳演技」,而AH就有啲小學雞地反駁:「由一個說服所有人佢對手係較剪嘅演員請嘅律師講呢句?我做緊戲?但我喺庭上聽咗幾個星期,大家都話我係個差勁嘅演員,我點樣同時又好又唔好?」

對於JD方指AH先係關係中暴力行為嘅煽動者,AH就回應:「我冇煽動過,我只係回應。如果你活於長期暴力之中,甚至已經成為日常,你就要適應。」主持人隨即指出:「你話你係回應,但有你承認打人嘅錄音,你有講過『係我開始爭執』喎?』AH就話大家聽到嘅錄影音係「於網上流出而且被修改過」,而庭上播出嘅「20秒錄音證據」,唔能夠代表當日長達2、3小時嘅對話。主持人又追問:「咁你唔可以提交哂成段2、3個鐘嘅錄音做證據咩?」AH就話自己唔係律師,自己只係作為一個「於錄音中承受極大心理、情勢、身體苦難嘅人」而發言。

主持人Savannah Guthrie

圖片:NBC

主持人問道:「佢 (JD) 話自己從來冇打過你,你覺得係大話?」AH果斷回答:「係。」主持人又問:「咁其他話見過你撩交嗌嘅證人呢?」AH再次老調重彈:「我親眼見過有人跟紅頂白、支持為佢哋提供生活嘅人…」主持人打斷並質問:「所以佢哋全部都走出黎喺法庭講大話?」AH就縮沙指:「我唔係黎指責啲證人,我只係作為一個坐喺嗰到聽嘅人,發表我嘅睇法。」

訪問片段最後,主持人指JD方律師於訪問中講過,JD之所以會贏,係因為AH「從來唔為自己做過嘅任何嘢負責」,而AH就回應:「於整段關係中我講過、做過好多可怕、令我後悔嘅嘢,幾乎連我自己都認唔出自己。」佢亦承認自己做過「好多、好多、好多錯事」,但就堅稱自己「說出真相」。

資料來源:NBC

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024