{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 04 Jul 2022
【神人與教宗】Elon Musk10日無發Twitter終於忍唔住出貼曬教宗合照

Elon Musk係Twitter 發文講呢樣講個樣被人話影響世界經濟,但佢唔出聲唔發文大家又覺得若有所失,終於佢近五年來最耐唔出貼就引起大家無限等待,10日不見如隔三秋,終於佢神隱完打破沉默,貼出佢同天主教教宗方濟各(Pope Francis)的合照,至於點解又出來發文?佢話Feeling … perhaps … a little bored?

大家習慣左睇Elon Musk發文出Twitter,所以10日唔發文就引起網絡熱議。好彩佢7月2日就打破沉默又再發文!今次就簡簡單單出個出教宗方濟各(Pope Francis)的合照。今次面見教宗除左佢本人,仲帶埋佢四個兒子(佢一共有8個細路!)文出佢指「昨天很榮幸見到@pontifex。」不過點解同幾時係邊度見教宗就無提到!Elon Musk自2018年1月以來從未試過超過六日唔出貼!點解唔發文佢無講但就有講點解會打破沉默,原因係推文出言道:「「感覺……也許……有點無聊?」(Feeling … perhaps … a little bored?)

其實大家真正關心的一個重點係4月25日與Twitter達成協議收購單野,話說佢提出左440億美元收購Twitter並進行私有化轉型。但馬斯克後來又表示,基於Twitter估計的垃圾訊息和機械人假帳戶數量可能與真實不符,已暫時擱置交易。到底收購Twitter會唔會成功呢?可能精彩過章回小說,我地下回再分解!



啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024