{ SKIP }

POSTED ON 01 Feb 2023

佳節一個又一個過後,最後可能都係要為下一個節日做準備。如果想食得特別啲,不如果試下歐洲風味嘅美食!

提起應節食材,從歐洲入口的高級食材必定是大家的首選!採用意大利直送Ambrosi特級/高級巴馬臣芝士,以及巴馬臣即食芝士條,配搭遠在西班牙製造的24個月Iberico黑毛豬風乾火腿,加上香腸作拼盤( Salchichon與Chorizo西班牙香腸),輕輕鬆鬆便能完成最有噱頭的前菜,煮食新手都絕無問題!

教下你
西班牙火腿有多種吃法,例如沙律、加入麵包、搭配水果。烹調加工越少越好,因為這樣才能品嘗到它原汁原味的鮮美風味。把油香滿溢的西班牙火腿放入口中,閉上眼,用舌尖仔細品嚐其味。油脂分佈平均及滲進肌肉,肉質充滿彈性。

巴馬臣芝士具有均衡、細緻的口味,並帶有牛奶、乳酪和果香氣息。這個熟成階段特別適合與氣泡白葡萄酒搭配,或用於沙律和冷盤的調味。

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024