{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Mar 2023

上月初Ben Affleck陪老婆Jennifer Lopez (J.Lo) 出席Grammy頒獎典禮,結果被電視直播畫面影到佢全程「生無可戀」嘅慘樣,以及佢被老婆當場訓斥嘅一幕,更成為當日Twitter熱話。而Ben Affleck近日接受傳媒訪問時,就透露箇中內情,並大爆當晚J.Lo同佢講:「你咪L諗住走呀!」

Ben Affleck日前接受《The Hollywood Reporter》專訪,其中先談到佢因為好驚講錯嘢而唔用Instagram,後來記者又問佢介唔介意Grammy當晚佢個生無可戀樣成為「Meme圖」。而Ben Affleck就表示唔介意,仲話自己嗰晚其實玩得幾開心,「我老婆會去,咁我就諗,會有好音樂喎,應該會幾好玩呀。如果係電影頒獎禮,基本上就係一大堆致謝辭同混音大會。」

當晚嘅「名場面」之一,就係主持人Trevor Noah坐於Ben Affleck及J.Lo旁邊主持,而貌似唔知鏡頭影住自己嘅Ben Affleck低頭同J.Lo咬咗陣耳仔,J.Lo似乎有啲惱怒地答咗幾句,然後二人尷尬地發現自己入鏡。而Ben Affleck於訪問時就透露箇中細節。「我見到Trevor Noah行埋黎,就諗,死啦,會影到我哋喎,但我唔知當時佢哋已經Roll緊機。所以我就同J.Lo講,佢哋一Roll機,我就會向旁邊閃開,留返佢同Trevor Noah喺鏡頭入面,而J.Lo就覆我,你咪L走呀你 (You better fxxking not leave)。都係啲夫妻之間嘅小事。」

Ben Affleck亦承認,當晚佢的確唔太理解現場發生緊咩事,「係呀,嗰晚係你老婆嘅工作活動。我有去過啲令我好嬲嘅活動,我又有去過啲令我好悶嘅活動,我仲試過好多次醉住咁去頒獎典禮。之前冇人話過我醉,但Grammy當晚就個個都覺得我醉。咁就令我產生一個新疑問,究竟公開你嘅成癮症 (Ben Affleck曾公開自己酒精成癮) 而獲得大量憐憫係咪一件好事?因為伴之而來嘅仲有大量污名化,有時都令人頗有顧忌。我覺得咁就令人少咗啲動力去改善自己嘅生活 (公開並克服成癮症) 囉。」

資料來源:The Hollywood Reporter

打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024
《鏈鋸人》作者藤本樹於2021年推出嘅短篇漫畫《驀然回首》(Look Back),藉憑觸動人心嘅劇情及出色分鏡廣好受評、感動無數Fans,並於今年2月宣布推出劇場劇動畫。今日官方就率先公開首部預告片,重現多個經典場景。 ...
hobby
【動漫】藤本樹人氣作品《驀然回首》劇場版公開首部預告
17 Apr 2024