{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Jun 2023

自從1977年於首部《Star Wars》中飾演Luke Skywalker後,Mark Hamill嘅幕前事業基本上就只有呢個角色,近年佢更先後於《Star Wars》後傳三部曲、Disney+ 劇集《The Mandalorian》以及《The Book of Boba Fett》中客串,令老中青嘅影迷都記得佢就係Luke Skywalker。不過近日佢接受訪問時,就表示自己已經準備好呢個經典角色告別,「佢哋已經唔需要我啦。」

卻說Mark Hamill為咗宣傳Sony嘅喜劇《The Machine》而接受美國CBS晨間節目主持Tracy Smith嘅訪問,其中就有傾到當年拍攝《Star Wars》時嘅趣事。例如佢提到當時佢會尊稱飾演Obi-Wan嘅英國演員Alec Guinness做「Sir Alec」,但有次Alec Guinness就半開玩笑地拍咗佢塊面一下,並表示:「我想啲人知道我個名,唔係我個名譽銜頭」。

另外佢亦提到,當年做完《Star Wars》三部曲後,佢曾經為咗洗甩「Luke Skywalker」形象而去演百老匯舞台劇《Amadues (莫札特傳)》,後來《Amadues》於1994年開拍電影版時,佢亦曾經向其導演Milos Forman自薦,但當時Milos Forman答佢:「唔得唔得!Luke Skywalker係做唔到莫札特㗎!」Mark Hamill指,過去曾因Luke Skywalker形象太深入民心而失去好多演出機會,「失望呀,但起碼佢當面話你知呀。」

佢亦提到,飾演Princess Leia嘅Carrie Fisher當年見到佢於劇場簡介上寫「曾出演某套大受歡迎的太空電影」時,曾經勸告:「你就係Luke,我就係Leia,你就認咗佢啦!」至於未來會唔會繼續出演Luke Skywalker,佢就表示:「Never say never,但我睇唔到任何理由。佢哋依家有咁多故事可以講,已經唔再需要Luke啦。」佢亦指依家已經唔介意大家淨係記得佢做過Luke Skywalker:「我依家唔理啦!我本來就冇諗過自己有嘢可以被人記住,我係想做自己鍾意嘅嘢又搵到食咋嘛!況且依家都唔差呀,我有可能係因為做希特拉做得最好嘅而被人記住嘛,咁起碼大家鍾意Luke先啦。」

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024