{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Mar 2017

鍾意籃球嘅人,絕對唔可以錯過《Slam Dunk》,因為佢可以話係有史以黎最真實、最刺激、最熱血嘅運動漫畫;而鍾意漫畫嘅你更加唔可以錯過《Slam Dunk》,就憑井上雄彥老師嘅畫功、分鏡(打山王嘅最後一球40頁都冇對白,淨係用分鏡交代故事,堪稱經典) 、人設,根本就係獨一無二嘅經典作品。但《Slam Dunk》一直最令人婉惜嘅就係結局黎得太突然,當年甚至有人話係爛尾,仲傳井上老師過咗身。而之後老師創作嘅《浪客行》、《Real》等新作都陷入經常停載嘅輪迴之中,究竟點解呢?

NHK早年就為井上老師拍咗個紀錄節目,或者可以令大家更為了解呢位「活生生的傳說」。



《プロフェッショナル 仕事の流儀 「漫画家 井上雄彦」》係於2009年拍攝,當時係以《浪客行》即將步入完結篇(但截至目前為止都仲係連載中)嘅前題黎製作。入面講到井上老師係個鍾意挑戰、做「自己應付唔黎嘅事」嘅人,佢認為「因為係漫畫家就要不停畫漫畫」對佢黎講好冇趣,所以不停為自己搵挑戰。或者因為咁,所以先會有《零秒出手》嘅宇宙籃球、《Real》嘅輪椅籃球呢啲比較冷門嘅題材。而喺2000年代初,井上老師亦轉用比鋼筆難控制嘅毛筆黎作畫。


而佢亦認為創作係「孤獨」嘅,所以每個週末都會獨自去到咖啡店,由思索該話嘅名字開始,再到人物嘅思考、對白。井上老師形容「(人物)不是長期住在我身體內,所以我要去迎接他們,問他們『這樣好嗎?』然後等候他們的回答。」老師一個星期可能有一半嘅時間都係重覆緊呢一種孤獨嘅自問自答。老師認為創作最後只係「將自己嘅想法表現出黎」,所以亦只能自己去面對。有時亦因為創作嘅不順而如同小朋友一樣掉嘢唔畫,更加會玩失蹤,但到截稿當日依然會如常出現努力完成作品。


至於點解會拖稿,甚至長期停載,其實係同井上老師如何面對自己創作嘅角色有關。佢提到喺畫《浪客行》嘅其中一幕時,因為感受到小次郎不想出手,但被逼出手嘅痛楚,亦覺得如果自己再畫落去就只會延長小次郎嘅痛苦,連自己都迷失埋一份,於是感到厭煩,就無法再畫落去。

成個節目仲有對井上老師嘅心情有更加深刻嘅描述。如果大家想知井上老師究竟諗緊咩,就可以用一個鐘嘅時間睇下呢條紀錄片啦。
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024