{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Mar 2018
早前黃秋生接受BBC訪問,除咗講到佢對自己嘅身份認同問題,更加首次講到佢想透過網路搵返生父Frederick William Perry。事隔一個月,雖然搵唔到爸爸,但56歲嘅黃秋生就搵到兩位今年已經74歲嘅同父異母哥哥。
據BBC最新嘅報導,喺訪問發佈後一日,就已經有熱心人士於「Hong Kong in the '60s」Facebook專頁上幫秋生尋找生父,然後又有三位處於不同時區(地方)嘅女士開始各自找尋各種家族歷史信息,並且不停通知秋生。於3月2日時秋生曾經喺自己嘅Facebook上指有人搵到一個英國家庭,無論名字、年份、地點都與其生父嘅資料脗合,最後促成近日於香港兩位孖生哥哥John與David會面。
黃秋生Anthony Perry on Facebook
從BBC嘅訪問片段得知,秋生的兩位哥哥指父親生前從無提起過秋生母子的存在,但當佢哋從親朋口中及BBC報導得知事情,二人立即試圖聯絡秋生,最後透過秋生擔任藝術總監嘅「神戲劇團」成功搵到秋生,更立即訂機票由澳洲前來香港與弟弟會面。John 與David指如果爸爸仲在生,四人一定會一起飲啤酒。而秋生則以「Amazing」、「Impossible」及「Miracle」來形容今次會面,並指事件令其有所改變,「覺得自己都有啲嘢值得開心嘅」,「爸爸曾經於信上說如果我是個Good Boy,他就會幫我解決所有事。那我想我大概是個Good Boy了吧,所以他就把兩個哥哥帶來了。」
BBC
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024