{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Dec 2018

唔覺唔覺聖誕又到,又係單身人士趕埋欄嘅時節,作為男仔就緊係要大膽主動同心儀嘅女仔表白奪取芳心。但講就容易,要冒住拎個真心出黎最後只係換來人家懶婉轉嘅一句:「其實你好好,只係差咗啲…」嘅風險,真係唔係咁易架葉師父!其實你堂堂六尺男兒,會差咗啲咩?差咗啲錢?肌肉?高度?上進心?會差到連表白都唔敢?講到尾,就係差咗啲自信!

根據2001年嘅一個研究,人對於一樣嘢越有自信做得好,就越有動力去做。咁究竟點樣先可以更有自信?其實唔駛咁花巧㗎,還原返基本步先,所有嘢嘅基礎都係由健康開始,你認真問下自己,你健唔健康?或者再簡單啲,你飲食均唔均衡?尋日食咗啲咩?有無多菜少肉?攝唔攝取到足夠嘅營養素?問咁多都係想知你有無忽略健康呢樣好重要但無人記得嘅嘢。

咁你又問喇,我要追女神啫,關健康咩事?喇喇喇,當你有健康嘅時候,你嘅身體就容許你做更多嘢,除咗令你更有體力追求人生中喜愛嘅嘢,亦會令你嘅外表睇落去更加吸引,相反如果健康麻麻地, 例如集中唔到、容易攰等、做咩都無精神,就會令人覺得你工作能力差,呢啲嘢女神都見到架。更重要嘅係都市人工作繁忙,經常忽視自己身體嘅健康狀況,換言之你只需要照顧好自己,就已經比好多其他人更為優勝!

所以追女神之前,不如問下自己,你做到佢嘅男神未啦!

未做到?改善身體健康亦唔一定要係孤獨同艱苦嘅,其實好輕易就可以搵到好幫手!講緊嘅就係善存專為男士們度身訂造嘅「男士配方」!一日一粒就可以補足維他命B雜、維他命D、鐵、鋅、鎂等總共25種男士所需營養素,幫你注入活力、提升肌力及表現!體質好,氣息自然好;氣息好,自信就自然高!由依家到1月6日前去HKTVmall買都只係$161.5!即刻去https://goo.gl/3s3phr買返支,養足精神自信,踏出表白一步!

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024