{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 09 Feb 2019

情人節送禮物真係一門技巧,你知架啦需然佢哋口個句就話「BB,你送乜我都鐘意架!」但實際上...大家明白架啦!所以拍緊拖嘅你,係選擇禮物方面要小心啦。今日就等我幫你哋精選四款女士護理方面嘅禮物啦。

FRAME® COSMETICS

ESSENCE OF LOVE

FRAME今年推岀嘅情人節禮盒裝,包含兩款精油同精油噴霧機,能夠幫女友嘅幼嫩肌膚瞬間補水,令肌膚飽滿豐盈。 而且採用超聲波霧化技術令營養豐富嘅精華更深入咁滋潤皮膚,幫助皮膚恢復活力。你份禮物簡直就係錫女朋友嘅表現。

JO MALONE LONDON 

情人節點少得香水,今年JO MALONE就搞搞新意思,將香水換上限量版紅色瓶蓋,充滿戀愛氣息。只要花多小小心機女伴一定會歡喜。另外JO MALONE亦有不同情人節限定套裝發售,總有一款會係你同佢都鐘意嘅。

GUCCI 

Gucci Guilty 

新推岀嘅Gucci Guilty系列香水,分別由女士香水Pour Femme同男士香水Pour Homme組成。兩款香水包裝同外型都十分相似,簡直就好似情侶香水一樣。情人節除左氹佢開心又點可以虧待自己。連香水都買情侶款,更特顯你對佢嘅愛。

Diptyque

玫瑰香調香氛禮盒

玫瑰香調香水一直都係Diptyque具代表性嘅香水之一,融合大馬士革玫瑰與千葉玫瑰兩大經典嘅玫瑰,演繹出優雅同感性女人味。除此之Diptyque亦有不同關於玫瑰的女士護理産品。整套以玫瑰為主嘅護理套裝,比起送真玫瑰更加實用,實冧死另一半。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024