{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Jun 2019
英國知名搖滾樂團《Radiohead》於1997年發行專輯《OK Computer》成為經典,諷刺嘅係廿二年後嘅早幾日,主唱Thom Yorke部電腦竟然唔OK地被駭客入侵,當時為準備專輯而留下嘅約18個小時現場錄音、Demo、未公開曲目全部被盜,對方更要求15萬美元贖款,搶咗你啲嘢再用黎做籌碼搶多啲,真係實在欺人太甚!

其實類似事件都唔係第一次,好多時音樂人或公司遇上同類問題,為咗避免損失重要資產,都會選擇畀錢了事。但Thom Yorke就決定狠下心黎個「一拍兩散」:自行於網上公開所有錄音(為期十八日),聽唔夠仲可以用18英鎊下載埋慢慢重溫,令駭客得物而無所用,而且所有收益都會捐畀慈善機構,連個綵都拎埋,至少於公關層面大勝一仗!
BBC
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024