{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Jan 2020
大家記得早排我哋介紹過C朗一手戴起600萬嘅新聞,計計數仲發現佢返幾日工、IG出兩個Post就已經買到,係咪令大家以為佢係一個窮奢極侈嘅花花公子呢?係嘅話大家就要對佢講聲對唔住,因為原來佢都可以好慳架!

話說早前C朗的祖雲達斯在主場迎戰卡尼亞里,戰況如何並不重要(佢又帽子戲法加個助攻咁囉),但就有人發現C朗坐隊巴到場後,落車與旁邊的球迷握手打招呼時,件西裝上竟然掛住一部已經於2017年停產嘅iPod Shuffle,更令人驚訝嘅係,C朗身上嘅呢部仲要係2010年推出嘅第四代,當年全新都只係賣$49美金,容量只有區區4GB,呢個Spec放於2020年真係…狗也不_呀!
2010年時C朗剛以8000萬鎊身價由曼聯轉會皇馬,年薪高達1100萬歐羅,換言之即使你將佢份糧除足365日、再除24個鐘、再除60分鐘,C朗都只係需要兩分鐘鬆啲嘅人工就可以買到呢部iPod Shuffle,而佢竟然用咗足足十年!雖然唔知背後有冇咩特別原因,但都一定可以話佢係重情重義呀!
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024
Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024