{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Aug 2020

以前啲人話出街可以唔帶銀包、唔帶鎖匙,但唔可以唔帶電話;依家,電話你都可以唔帶,但你唔可以唔戴口罩。自從口罩成為大家出街嘅必須品,大家每隔一排都要使啲錢去入貨,咁既然都係要用,有冇諗過買「香港熔噴工廠」聯乘百年茶飲品牌「源吉林」推出嘅慈善限定套裝?仲可以支持一下流浪貓狗組織!

慈善套裝分三款,最基本嘅試用套裝賣HK$59,包括換上源吉林包裝、由香港熔噴工廠製造、PFE>99%、BFE>99%嘅30片獨立包裝口罩,再加源吉林甘和茶(盒仔茶) 單包裝。基本套裝賣HK$79,就可以有埋酒精搓手液1枝及濕紙巾1包;HK$99有升級套裝,就有口罩、盒仔茶、加源吉林源廣和人參浸膏1盒 (10包)。而所有慈善套裝嘅收益,扣除成本都會捐去「手牽爪動物救援」以支援流浪貓狗。有口罩用,有得補身、仲可以做善事,一舉三得何樂而不為?有興趣嘅可以去香港熔噴工廠嘅網店購買。

資料來源:香港熔噴工廠
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024