{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Sep 2020

以前香港人去台灣最鐘意就係行誠品、唔睇書都要行下坐下Feel下嗰份人文氣息。到前幾年誠品登陸香港,先後於銅鑼灣、尖沙咀、太古城開設分店,份人文氣息唔使坐飛都吸到,而隨住位於大角咀嘅第四分店於9月23日開幕,大家距離嗰陣人文氣息又近一步啦。

大角咀為新舊共融區域,區內有舊樓、有新樓,有小店鋪有大商場,加上作為船塢嘅歷史背景,本身就已經具有人文氣息。位於奧海城嘅誠品第四分店於設計上亦加上船與海洋嘅靈感,並希望以店內超過40,000冊藏書為「錨」,成為新舊住客定嘅聚集之地——咁實際上即係有啲咩睇呢?除咗以不同主題角色描述新舊香港嘅《對映香港》推薦書單之外,當然仲有行極唔厭嘅「風格文具館」,當中有本地品牌ditto ditto為新店特別設計,以香港為主題嘅紙品套裝。

以香港獅子山 x 中華白海豚為主題,並用夏天的色調親託而成 ($68)

以海為主題,用海洋的顏色配搭而成,讓人彷彿置身於書海中 ($76)

亦有與日本「九ポ堂」首次合作嘅「書寫超試」系列產品

日本Kobe INK聯名墨水 誠品獨家限定色  (9月下旬到店,$260-$283)

LiFE 星空實驗室聯名筆記本(9月下旬到店,$43-$53)

台灣 SKB 紳士系列黃銅鋼筆($250-$630)

ITOYA Romeo No.3 系列原子筆 ($780-$900)

另外亦有以船為主題,首次登陸九龍區嘅「誠品兒童館」,內藏過萬件讀物及教玩具,非常適合家長帶小朋友去慢慢探索。

誠品書店奧運店

地址:西九龍奧海城3期地下高層UG55-58, 80-88號舖

營業時間:週一至週五1100-2100,週六、週日及公眾假期1030-2130

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024