{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Oct 2020

成年冇返過鄉下,大家有幾掛住日本相信唔使、亦唔想我再提,如果想止一止呢份思鄉之情,其實喺香港都有地方可以感受一下日本嘅氣氛,甚至有大大排清酒自販機,提供50款清酒任你揀!

尖沙咀LCX商場將於10月8至11月8日,與「Miss SAKE Hong Kong」合作舉行「令和秋逸・祭典の旅」秋祭,場內除咗有不同打卡位、小遊戲之外,最吸引嘅可能就係商場聯同日本生活品牌「逸品侍」、於十月中開幕嘅「逸品館(IPPINKAN by the time sommelier)」。店內最搶眼嘅,就係參照新潟著名景點「ぽんしゅ館」而設,佔據成埲牆嘅清酒自販機。除咗喺到影相會充滿日本感之外,啲自販機亦真係會提供超過50款日本清酒 (當然係要錢),大家自己揀、自己斟,清酒愛好者絕不能錯過。

ぽんしゅ館 (Ponshukan)的參考照片

除咗清酒自販機,「逸品館」亦有多款日本生活百貨,例如威士忌桶熟成咖啡豆及GEN茶葉套裝等咖啡用上巴西Tomio Fukuda Bourbon日曬咖啡豆,放入「羽生蒸餾所」釀製威士忌後的美國橡木雪莉桶熟成三個月,令咖啡充滿酒香;GEN玄茶葉套裝就使用日本三大名茶之一、埼玉縣狭山茶名門清水園嘅茶葉,放入日本秩父蒸餾所的威士忌酒桶熟成515星期,酒香茶香合二為一。

GEN玄茶葉套

地點:尖沙咀海港城LCX

日期:即日至11月8日

打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024