{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Dec 2020

波神Michael Jordan做球員時打得最多嘅當然係籃球,但如果要數佢退役之後最錫意打嘅,可能係高爾夫球,而且佢仲鍾意到2017年就話想起個自己嘅高爾夫球場,不過就因為文件上有缺失而被佛羅里達州政府拒絕。事隔幾年,原來佢已經重新申請、而且仲已經批埋、起好。成品就係呢個「Grove XXIII」。

圖片:nbww

Grove XXIII位於佛羅里達州Hobe Sound,係一個18洞私人高爾夫球場,淨係個由nbww設計嘅主建築都已經佔地15,000平方尺,而球場就由Bobby Weed Golf Design設計。Grove XXIII之所以出名,除咗因為係Michael Jordan開嘅之外,就係近日有報導指球場會用無人機為用家們送啤酒、零食。

不過能夠親身體驗呢個球場嘅人就非常少,事關佢係一個極為高級嘅私人高爾夫球場,據知目前只有不足100名會員,而且只有受邀請嘅人先可以申請。

資料來源:nbwwBobby Weed Golf Design
主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024