{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Mar 2021

香港人返工為咗放假、放假為咗去旅行,而過去一年好多人冇工返、全世界都冇得去旅行,可想而知對香港人黎係幾咁難過。咁如果為咗可以去旅行,大家又願唔願意放棄自己份工、全部積蓄、一年嘅性愛、甚至你嘅伴侶?你又唔好話我痴線呀,因為有唔少美國人都願意架!

網站Trivago早前於美國及英國訪問咗超過2,000名成年人,問下佢哋為咗可以去返旅行會願意放棄啲咩,結果有近一半表示願意放棄目前嘅工作,38%人表示願意一年唔做愛、四份一人願意放棄全部積蓄、更有20%人表示願意放棄伴侶。

值得一提嘅係,同一班人中有80%表示旅行係圓滿生活嘅重要部份,換言之呢個調查的確係集中咗一班好想去旅行嘅人。

圖片:The Secret Life of Walter Mitty

唔知如果有得揀,大家又會放棄邊樣?我就一樣都唔會放棄——主要係因為冇咗份工就要移民地府、而做愛、積蓄同伴侶呢三樣嘢我都冇嘅,所以冇得放棄。

資料來源:CNBC
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024