{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 20 Oct 2017
今時今日,要突圍而出,殺出血路,創意是極為重要。但創意呢家野,好大程度係天生,有些人天生創意澎湃,無時無刻都有新諗頭,贏在起跑線。不過人生乃長途賽,出閘慢都未必一定輸,其實有好多成功人士都唔係天生聰明絕頂,所以唔使灰住,創意都可以藉不同方法去刺激與引發。
細心觀察
有編劇曾經分享創作心得,說他很喜歡一個人在海旁流連,觀察途人的行為,聽他們的對話。這對情侶為甚麼吵架?唔通係第三者?這個男人為甚麼一個人呆站?生意失敗想跳海?每個人都有屬於自己的故事,細心觀察其他人的行為,有助刺激思維。
擴闊圈子
未必每個人都有很強的觀察力,惟有多參加朋友的生日會、party,藉此認識新朋友;或是多出國走走,放膽和陌生人傾談,認識其他種族與文化,才能注入新思維。
閱覽群書
除了橫向地增廣見聞,也別忘記縱向地豐富歷史知識。要認識過去,最佳方法當然是看書,例如成功人物傳記、各行各業歷史、世界各國發展等,只有熟悉過去,打穩思考根基,才能夠想到新點子。
冥想反思
都市人生活忙碌,工作充斥大部份時間,放工也趕著相約朋友食飯、浦吧,搭車也要打機煲劇,睡前都要面書、IG,只得睡著了才俾自己休息。其實我們需要間中的安靜時間,靜下心神來冥想及反思,清洗一下腦袋,才有空間擺放新東西。
反覆練習
作為凡人,只有努力才能有望追近天才,強如高比拜仁也日日晨早四點起身練波,我們想創出新天地,也應該經常用腦,多點思考,激活腦細胞,腦筋都靈活多一點。
 
睇menclub
吸收新知識,最簡單直接的方法,當然是上網睇menclub啦。有車有女有錶有錢有波有性有愛有生活態度有潮流觸覺有飲食品味有遊戲玩樂有娛樂資訊,堪稱包羅萬有,只要識得融會貫通,創意就是這樣激發的。
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023