{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 23 Jan 2019

flirt,調情,是男與女的愛情角力遊戲,有人很享受flirtflirt去,疑幻似真的愛情感覺,亦有人覺得flirt是浪費時間的玩意,既然郎有情妾有意,不如拿拿聲確定雙方關係,談一場不後悔的戀愛。其實,flirt不但是拍拖的前戲,當中仲有好多好處。

獲得情侶的感覺,又不用付拍拖的貴用

對方願意和你flirt,都必定對你有點意思與好感,否則真係啋你都有味啦。即是flirting時,其實已經可以獲得和拍拖相類似的快感與幸福感,但與此同時,flirt緊又代表雙方未確立情侶關係,很多情侶要做的事如相約食飯睇戲等花錢的活動,又唔一定要成日做,就算做又唔一定要男方請,即係flirt時既可以獲得情侶的甜蜜,又唔使因為要拍拖而增加支出,爽呀!

享受一腳踏幾船的快感,又不用負責任

拍拖,理應是一對一的關係,但有邊個男人唔係見一個靚女就想追一個靚女,可以的話,一腳踏幾船都真係好想試下。如果真係夠膽一腳踏幾船,雖可享齊人之福,但開支真係一闊三大,情人節買幾份禮物都夠破產啦。但flirt又唔同,同一時間和幾個女仔flirt真係天經地義,既可以享受和不同類型的女仔調情,又絕不會受到良心責備,梗加唔會話對唔住對方,爽呀!

緬懷年輕調情的感覺,又不怕家庭破裂

塵世間,試問哪個少男不多情,哪個少女不懷春?但上了年紀結了婚生了小朋友,就真係唔使旨意再有機會享受年少輕狂溝女界仔的日子,拋妻棄子、拋夫棄女係真賤人先至做得出。這個時候,如果搵到個flirt腳,大家明知唔會離棄另一半,但又想重拾年輕時識男仔識女仔的日子,互相flirt下安撫下,都咪話唔爽呀!但謹記要知道把尺係邊,唔係flirt過界呀!

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023